Archidoc - családblog

Archidoc - családblog

Honvágy

2014. június 06. - HAT

Nekem soha nem volt honvágyam. Igaz, soha sem voltam távol az otthontól két hétnél tovább. Akinek volt honvágya ilyen átmeneti esetben, azon mindig mosolyogtam, mert úgyis hazamegy, mér' honvágyol? Most nem nevetek.

Nem tudom, mi a honvágy. Mivel hazamegyek, ezért talán beszélni sem szabadna róla nekem. Azok, akik nem tudnak hazamenni és szenvednek, azok beszélhetnek - Tarkovszkijt ismerem, mert megírta.

Mégis, az én honvágyam az, hogy otthonhagytam, akiket nem volna szabad. Japán izgalmas és jó és izgatottan várom a továbbiakat, de mégis... 

Miho miatt is? Erről később.

Lányok, megyek haza.

Persze ez egy fekvő kép :-)

image_54.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://archidoc.blog.hu/api/trackback/id/tr876282913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása